Atgriešana

  • Privātiem klientiem ir tiesības 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas atgriezt preces Omniva SIA, aizpildot Atteikuma veidlapu un nosūtot to uz [email protected]. Atkarībā no radušās situācijas, klientam ir tiesības uz naudas atmaksu, preces nomaiņu, un/vai kompensāciju atbilstoši situācijai.
  • Biznesa klientiem ir tiesības 7 dienu laikā pēc preču saņemšanas un saņemt atpakaļ pasūtījuma summu, ja Omniva nav veikusi atbilstošu pasūtījuma piegādi – piegādātās preces daudzuma, kvalitātes vai sortimenta ziņā neatbilst pasūtītajām precēm.
  • Veicot preces atgriešanu, klientam jāņem vērā, ka prece nedrīkst būt bojāta, lietota un tās izskats nedrīkst būt būtiski mainīts.
  • Klientam jānosūta atpakaļ iegādātās preces uz Omniva SIA. Atkarībā no atgriežamās preces izmēra un svara, izvēlieties atbilstošo preces atgriešanas veidu:
  • Atgriezt preci ar kurjera starpniecību uz adresi: Omniva SIA (Pakopats.lv), Dzirnieku iela 24, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, Latvija;
  • Atgriezt preci ar pakomāta starpniecību – lai to izdarītu, dodies uz mana.omniva.lv, noformē sūtījumu, kā saņēmēju norādi: Omniva SIA, e-pasts: [email protected], tālruņa numurs: +371 28230051, galamērķis – Mārupes Dzirnieku ielas 24 pakomāts.
  • Ja atgriežamā prece atbilst minētajām prasībām, Omniva SIA veic naudas atmaksu ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas Omniva SIA.
  • Izdevumus par preču atgriešanu sedz klients, ja vien atgriešanas iemesls nav tas, ka atgriežamā prece neatbilst pasūtījumam.

Atgriešanas forma

Atgriešanas veidlapa
Vēlamā darbība *
Klienta informācija
Pasūtījuma informācija
ATTEIKUMA TIESĪBAS
  1. Latvijas Republikas Ministru kabineta 20.05.2014. noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” nosaka, ka pircējam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā, neminot iemeslu, atkāpties no līguma un atgriezt interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam.
  2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, lūdzam aizpildīt, parakstīt un nosūtīt šo veidlapu kopā ar pirkuma apliecinoša dokumenta kopiju uz e-pastu [email protected] .
  3. Lai vienotos par preces atgriešanas vietu un veidu, iesakām pirms tam sazināties, rakstot uz e-pastu [email protected] vai zvanot 27042424.
  4. Veicot preces atgriešanu, klientam jāņem vērā, ka prece nedrīkst būt bojāta, lietota un tās izskats nedrīkst būt būtiski mainīts.
  5. Preču atgriešana jāveic uz Omniva adresi: Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167, Latvija.
  6. Ja atgriežamā prece atbilst minētajām prasībām, Omniva, SIA veic naudas atmaksu ne vēlāk kā 14 dienu laikā kopš preces saņemšanas Omniva sūtījumu terminālī.
  7. Izdevumus par preču atgriešanu sedz klients, ja vien atgriešanas iemesls nav tas, ka atgriežamā prece neatbilst pasūtījumam.