- Privātiem klientiem ir tiesības 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas atgriezt preces Omniva SIA, aizpildot Atteikuma veidlapu un nosūtot to uz [email protected]. Atkarībā no radušās situācijas, klientam ir tiesības uz naudas atmaksu, preces nomaiņu, un/vai kompensāciju atbilstoši situācijai.
- Biznesa klientiem ir tiesības 7 dienu laikā pēc preču saņemšanas atgriezt preces Omniva SIA, aizpildot Atteikuma veidlapu un saņemt atpakaļ pasūtījuma summu, ja Omniva nav veikusi atbilstošu pasūtījuma piegādi – piegādātās preces daudzuma, kvalitātes vai sortimenta ziņā neatbilst pasūtītajām precēm.
- Veicot preces atgriešanu, klientam jāņem vērā, ka prece nedrīkst būt bojāta, lietota un tās izskats nedrīkst būt būtiski mainīts.
- Klientam jānosūta atpakaļ iegādātās preces uz Omniva SIA. Atkarībā no atgriežamās preces izmēra un svara, izvēlieties atbilstošo preces atgriešanas veidu:
- Atgriezt preci ar kurjera starpniecību uz adresi: Omniva SIA (Pakopats.lv), Dzirnieku iela 24, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, Latvija;
- Atgriezt preci ar pakomāta starpniecību – lai to izdarītu, dodies uz mana.omniva.lv, noformē sūtījumu, kā saņēmēju norādi: Omniva SIA, e-pasts: [email protected], tālruņa numurs: +371 28230051, galamērķis – Mārupes Dzirnieku ielas 24 pakomāts.
- Ja atgriežamā prece atbilst minētajām prasībām, Omniva SIA veic naudas atmaksu ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas Omniva SIA.
- Izdevumus par preču atgriešanu sedz klients, ja vien atgriešanas iemesls nav tas, ka atgriežamā prece neatbilst pasūtījumam.