BUJ

APMAKSAS VEIDI

Apmaksas veidi

Norēķināties par pasūtījumu iespējams pasūtījuma veikšanas brīdī, izmantojot:

  • Swedbank internetbanku. Noformējot pasūtījumu, pie apmaksas veida izvēlieties opciju “Swedbank” un sekojiet tālākām instrukcijām. Pēc maksājuma apstiprināšanas, noklikšķinot pogu “Atgriezties pie tirgotāja”, Jūs nokļūsiet atpakaļ pakopats.lv un uz Jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīts rēķins.

 

  • Maksājumu karti. Noformējot pasūtījumu, pie apmaksas veida izvēlēties opciju “Maksāt ar karti” un ievadiet maksājumu kartes datus atbilstoši prasītajai informācijai. Pēc maksājuma apstiprināšanas, noklikšķinot pogu “Atgriezties pie tirgotāja”, Jūs nokļūsiet atpakaļ pakopats.lv un uz Jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīts rēķins.

 

! Norēķināties skaidrā naudā pasūtījuma saņemšanas brīdī vai ar pēcapmaksu nav iespējams.

PREČU ATGRIEŠANA

Kā es varu atgriezt saņemtās preces?

  • Privātiem klientiem ir tiesības 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas atgriezt preces Omniva SIA, aizpildot Atteikuma veidlapuun nosūtot to uz [email protected]. Atkarībā no radušās situācijas, klientam ir tiesības uz naudas atmaksu, preces nomaiņu, un/vai kompensāciju atbilstoši situācijai.
  • Biznesa klientiem ir tiesības 7 dienu laikā pēc preču saņemšanasun saņemt atpakaļ pasūtījuma summu, ja Omniva nav veikusi atbilstošu pasūtījuma piegādi – piegādātās preces daudzuma, kvalitātes vai sortimenta ziņā neatbilst pasūtītajām precēm.
  • Veicot preces atgriešanu, klientam jāņem vērā, ka prece nedrīkst būt bojāta,lietota un tās izskats nedrīkst būt būtiski mainīts.
  • Klientam jānosūta atpakaļ iegādātās preces uz Omniva SIA. Atkarībā no atgriežamās preces izmēra un svara, izvēlieties atbilstošo preces atgriešanas veidu:
    • Atgriezt preci ar kurjera starpniecību uz adresi: Omniva SIA (Pakopats.lv),  Dzirnieku iela 24, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, Latvija;
    • Atgriezt preci ar pakomāta starpniecību –  lai to izdarītu, dodies uz mana.omniva.lv, noformē sūtījumu, kā saņēmēju norādi: Omniva SIA, e-pasts: [email protected], tālruņa numurs: +371 28230051, galamērķis – Mārupes Dzirnieku ielas 24 pakomāts.
  • Ja atgriežamā prece atbilst minētajām prasībām, Omniva SIA veic naudas atmaksu ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas Omniva SIA.
  • Izdevumus par preču atgriešanu sedz klients,ja vien atgriešanas iemesls nav tas, ka atgriežamā prece neatbilst pasūtījumam.

Kā tiek atgriezta nauda par atgrieztu preci?

Pēc atgriezto preču saņemšanas tās tiks pārbaudītas un pieņemtas. Naudas līdzekļi tiks atgriezti ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preču nosūtīšanas Pārdevējam.

Ko darīt, ja saņemtā prece neatbilst pasūtītajai, ir ar defektu?

Ja saņemtā prece ir ar defektu vai neatbilst pasūtītajai, nekavējoties informējiet par to klientu apkalpošanas centru [email protected] . Vēstulē norādiet pasūtījuma numuru un īsi izklāstiet problēmu. Ja iespējams, pievienojiet arī preces defekta fotogrāfiju.

PASŪTĪJUMI

Vai saņemšu informāciju par pasūtījuma izsūtīšanu?

Jā, kad pasūtījums tiks izsūtīts, e-pastā saņemsiet vēstuli ar informāciju par izsūtīšanu.

Kad saņemšu pasūtītās preces?

Pasūtījumu piegāde uz jebkuru Omniva pakomātu vai ar Omniva kurjeru 2 darbdienu laikā no pasūtījuma veikšanas dienas.

Vai pasūtījums ir apstiprināts?

Kad pasūtījuma veikšanas pēdējā solī tiek veikta apmaksa, Jums uz e-pasta adresi tiks nosūtīta informatīva vēstule par pasūtījumu. Ja e-pasts nav saņems, pārbaudiet “Spam” sadaļu.